bokr skoro masz plan wynikowy - to w nim są wymagania podstawowe i ponadpodstawowe (przynajmniej) więc nie da się określić procentowo - oceny ocena ma wynikać ze spełnienia wyamagań np. na dost - przynajmniej 3 z 5 zadań z poziomu podstawowego, na dobry - wszystkie zadania z podstawowego + conajmniej 2 z 5 z ponadpodstawowego bdb - wszystkie zadnia z podstawowego + conajmniej 4 z 5 z ponadpodstawowego to tylko zmyślony przykład - może też być tak, że z 5 zadań 3 dajesz z podstawowego, dwa z ponadpodstawowego - i wtedy db jest za 4 zadania, bdb za 5 zadań, a dost za 3 zadania, dop za 2 zadania albo - w klasówce 10 zad. podstawowych i 5 ponad - żeby mieć db trzeba zrobić 10 podstawowych + conajmniej 1 (lub 2) z ponadpodstawowwych tak więc jak widzisz % nie mają tu sensu każdy sprawdzian jest inny - zależy jakie zadania ułożysz - ile z jakiego poziomu - tak musisz dopasować punktację jakby się upierać przy procentach - to może być wg mnie tylko w takiej formie: dop - 30% z wymagań podstawoych dost - 40-50% z podstwaowych db - wszystkie podstawowe + conajmniej 30 % ponadpodstawowych bdb - wszystkie podstawowe + conajmniej 70 % ponadpodstawowych cel - 100% (w tym musi być zadanie na 6 - jesli takiego nie dasz w teście to nie może być szóstki) tylko jak teraz zastosować te % do klasówki składającej się z 5 -7 zadań? mam nadzieję, że nie namieszałam za wiele, ale sama sporo myślałam nad tymi % (też mi się kiedyś podobały i wydawało mi się że to jest łatwiejsze) łatwiejsze może jest, ale czy lepsze |